Rowy - NADMORSKA 42
W naszej ofercie m. in. : W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, transfer z lotniska, parking, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, pokoje dla niepalących, jazda na rowerze, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, taras słoneczny, klimatyzacja, transfer, park wodny, transfer lotniskowy, Możliwe wystawienie faktury, prywatny parking, muzyka na żywo, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wi-Fi, monitoring wokół obiektu, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, wycieczki rowerowe, bezpłatny parking, jazda konna, Dostęp do personelu medycznego, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, minigolf, plaża, parking na miejscu, pokoje rodzinne, parking przy ulicy, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, transfer na lotnisko, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, bezpłatne Wi-Fi, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, transfer (dodatkowa opłata), Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, dostęp do Internetu, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, taras, kajakarstwo, puby, lokalizacja przy samej plaży, zwierzęta domowe są akceptowane.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 17:00 a kończy o godzinie 10:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamenty Nadmorska o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 5 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 2 rozkładane sofy - 44 mkw);
Apartament 6 osobowy (2 łóżka podwójne, 1 rozkładana sofa - 48 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 30 mkw);
Apartament 5 osobowy (1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 38 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Rowy - Apartamenty Nadmorska, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.236933